Fexi.cz je úzce specializovaný e-shop, najdete zde pestrou nabídku látkových rolet Den a noc v různých barvách. Pokud hledáte zatemňovací rolety s velmi snadnou instalací, pak je Fexi.cz tím správným e-shopem pro Váš nákup. Pokud se zaregistrujete na Kuponeru, můžete k Vaší objednávce získat cashback a díky tomu ušetřit část z její hodnoty. Kromě toho lze na Kuponeru šetřit Vaše peníze díky slevovým kódům platným na Fexi.cz.
Jak využít slevový kupón na Fexi.cz?
- Vyberte produkt, který chcete zakoupit, a přejděte do košíku.
- V prvním kroku objednávky uvidíte kolonku „Slevový kupón“. Do ní Váš kód vložte.
- Klikněte na Ověřit.
- Dokončete nákup.
Jak ušetřit na Fexi.cz?
Množstevní sleva
Pokud na e-shopu nakoupíte v celkové hodnotě alespoň 5 000 Kč, získáte navíc také množstevní slevu ve výši 5 %. Pokud nakoupíte za 10 000 Kč, dosáhnete až na 7% slevu.
Doprava
V případě, že na e-shopu nakoupíte alespoň za 990 Kč, ušetříte také poplatek za dopravu.
Akční nabídky
Obchod na své zboží často nabízí také různé akční nabídky, díky kterým lze ušetřit další peníze. V rámci těchto akcí bývá zlevněné zboží často ještě kombinováno s možností uplatnění speciálního slevového kupónu na fexi, což slevu, na kterou můžete dosáhnout, ještě zvyšuje. Je ale potřeba být pohotový, protože tyto nabídky bývají časově limitovány.
Co Fexi.cz nabízí?
Na Fexi.cz si můžete zakoupit látkové zatemňovací rolety Den a noc, které se vyznačují velmi snadnou montáží, díky čemu je zvládne instalovat opravdu každý a hlavně rychle. Na e-shopu jsou k dispozici rolety v různých barvách a rozměrech. Výhodou nákupu na e-shopu je právě velmi snadná montáž prodávaných rolet a také doprava zdarma již při nákupu za 990 Kč.
Řešení případných problémů
Veškeré rolety, které si na Fexi.cz zakoupíte, jsou vyráběny přesně podle Vašeho přání a na míru. Na zboží, které bylo jakkoli upraveno podle přání zákazníka, se nevztahuje 14denní lhůta k vrácení zboží. Nákup je proto potřeba si dobře promyslet. V případě potřeby je možné zboží pouze reklamovat.
Reklamace
Pokud budete chtít roletu zakoupenou na Fexi.cz reklamovat, ze stránek e-shopu si stáhněte formulář pro uplatnění reklamace a vyplňte ho. Přiložte ho do e-mailové zprávy, která bude obsahovat také číslo objednávky, typ látky a rozměr rolety, popis závady, fotografii rolety a průvodní zprávu, jak k závadě či problému došlo, a e-mail následně odešlete na adresu info@fexi.cz. Obchod Vás poté bude ohledem reklamace kontaktovat.