Časté otázky a odpovědi

  1. Jak funguje Kuponer.cz? Je to zdarma?

    Ano, kuponer.cz je zcela zdarma.

    Snažíme se Vám ulehčit nakupování. Na Kuponeru naleznete slevové kupóny, tipy na slevové akce a cashback.

    Stačí se na Kuponeru zdarma zaregistrovat a před každým nákupem přejít do daného obchodu přes Kuponer.cz. Z každého takto provedeného nákupu Vám následně vrátíme část peněz zpět (cashback). Výši cashbacku naleznete vždy napsanou u daného obchodu na Kuponeru.

    Takto získané odměny si můžete nechat vyplatit na Váš bankovní účet.
  2. Nebyl mi připsán cashback, co s tím?

    Odměnu Vám připíšeme na účet nejpozději do 48 hodin od provedení objednávky. Pokud ani do této doby nebude cashback připsán na Váš účet na Kuponeru, prosím kontaktujte nás buď přes kontaktní formulář, vše porvěříme a odměnu Vám ručně připíšeme. Kontaktní formulář naleznete zde.
  3. Jak postupovat, abych zajistil/la správné připsání odměny?

    Připsání cashbacku na Váš účet na Kuponeru může ojediněle překazit nějaký problém, pokud se budete držet bodů níže, minimalizujete riziko toho, že by Vaše odměna nebyla zaregistrována.

    1. Mějte povolené ukládání souborů cookies. Bez těchto souborů nelze identifikovat Váš nákup a přiřadit jej k Vašemu účtu. Cookies jsou bežně povolené, existuje však možnost jejich ukládání zabránit například skrze software blokující reklamy nebo otevřením Kuponeru v anonymním okně prohlížeče.

    2. Přejděte do obchodu vždy přes Kuponer.cz, pokud navšívíte po přechodu do obchodu přes Kuponer.cz a před odesláním objednávky u obchodníka ještě jiný web, může to v některých případech mít vliv na zaznamenání Vaší odměny.

    3. Využívejte pouze slevové kupóny, které jsou na Kuponeru. Pokud využijete jiný slevový kupón, vystavujete se riziku, že v některých případech Váš cashback nebude zaznamenán.

  4. Proč mi nebyl připsán cashback?

    Pokud Vám ani přes správný postup nebyl cashback připsán, někde se zřejmě stala chyba. Naštěstí je to ojedinělé a ve většině případů se nám daří oděnu připsat i zpětně. Vysvětlení takovéto chyby může být různé, ať už se jedná o problém na naší straně, na straně obchodníka nebo na straně Vás, jako zákazníka.

    K zajištění správného připsání transakce se využívají soubory cookies a problém se nejčastěji vyskytne právě zde.

    Vysvětlením chyby, která se stala na Vaší straně může být blokování souborů cookies (např. nějakým druhem softwaru zabraňujícího zobrazování reklam, otevřením Kuponeru v anonymním okně prohlížeče, atd...) nebo jste do obchod nepřešli přímo přes Kuponer, případně jste využili jiný slevový kupón, než ten, který naleznete přímo na Kuponeru.

    Z naší strany nebo ze strany obchodníka může také dojít k chybě, která zapříčiní nepřipsnání odměny, stává se to však mnohem vzácněji.

    V každém případně, pokud Vám nebude cashback připsán, není nic jednodušího než se na nás obrátit přes kontaktní formulář, společně vše vyřešíme. Kontaktní formulář naleznete zde.
  5. Kdy mi budou mé odměny schváleny?

    Cashback je vždy nutné ze strany obchodníka před jeho vyplacením schválit. Je to pro případ, že byste se rozhodli zboží vrátit, nebo jste si je nevyzvedli (při platbě na dobírku). Doba nutná ke schválení odměn je vždy různá v závislosti na obchodníkovi, z naší strany bohužel nemůžeme rychlost schvalování nijak ovlivnit.

    Nejčastěji je odměna schválena do jednoho měsíce od provedení objednávky, může se však stát, že schvalování bude trvat déle. V nejzazším případě to může být až 72 dnů, ale to se stává pouze výjmečně.
  6. Jak si mohu nechat odměny vyplatit?

    Vaše nastřádané odměny si můžete necha vyplati jakmile dosáhnete výplatního minima. Výplatní minimum nyní činí 200 Kč. Je možné vyplatit pouze schválený cashback. O procesu schvalování můžete zjistit více zde
    Před první výplatou je také nutné uvést Vaše jméno a příjmení společně s číslem Vašeho účtu a kódem banky.
  7. Odkud se berou peníze na výplatu cashbacku?

    Obchodník nám za zporostředkování nákupu zaplatí provizi, my Vám většinu z této částky připíšeme na účet, jako cashback. Zbylou část provize využíváme na rozvoj portálu, zkvalitňování našich služeb a speciální akce a bonusy pro uživatele. Výši cashbacku se snažíme postupně zvyšovat.