Časté otázky a odpovědi


  1. Jak funguje Kuponer.cz? Je to zdarma?

    Ano, kuponer.cz je zcela zdarma.

    Snažíme se Vám ulehčit nakupování. Na Kuponeru naleznete slevové kupóny, tipy na slevové akce a cashback.

    Stačí se na Kuponeru zdarma zaregistrovat a před každým nákupem přejít do daného obchodu přes Kuponer.cz. Z každého takto provedeného nákupu Vám následně vrátíme část peněz zpět (cashback). Výši cashbacku naleznete vždy napsanou u daného obchodu na Kuponeru.

    Takto získané odměny si můžete nechat vyplatit na Váš bankovní účet.
  2. Nebyl mi připsán cashback, co s tím?

    Odměnu Vám připíšeme na účet nejpozději do 48 hodin od provedení objednávky. Pokud ani do této doby nebude cashback připsán na Váš účet na Kuponeru, prosím kontaktujte nás buď přes kontaktní formulář nebo na mail ahoj@kuponer.cz, vše porvěříme a odměnu Vám ručně připíšeme. Kontaktní formulář naleznete zde.
  3. Jak postupovat, abych zajistil/la správné připsání odměny?

    Připsání cashbacku na Váš účet na Kuponeru může ojediněle překazit nějaký problém. Pokud se budete držet bodů níže, minimalizujete riziko toho, že by Vaše odměna nebyla zaregistrována.

    1. Povolte si ukládání souborů cookies v prohlížeči. Bez těchto souborů nelze identifikovat Váš nákup a přiřadit jej k Vašemu účtu. Soubory cookies jsou běžně povolené, existuje však možnost jejich ukládání zabránit například skrze software blokující reklamy nebo otevřením Kuponeru v anonymním okně prohlížeče.

    2. Přejděte do obchodu vždy přes Kuponer.cz, pokud navštívíte po přechodu do obchodu přes Kuponer.cz a před odesláním objednávky u obchodníka ještě jiný web, může to v některých případech mít vliv na zaznamenání Vaší odměny. Doporučujeme po přechodu do obchodu z Kuponer.cz nevyužívat ani cenové srovnávače.

    3. Využívejte pouze slevové kupóny, které jsou na Kuponeru. Pokud využijete jiný slevový kupón, vystavujete se riziku, že v některých případech Váš cashback nebude zaznamenán.

    4. K objednávce využijte ideálně prohlížeč Google Chrome.

    5. Pokud možno, využívejte při nákupu jiná zařízení, než jsou zařízení od Apple. Pokud již zařízení od Apple k nákupu využijete, proveďte objednávku v Google Chrome.

    6. Na stránce e-shopu odsouhlaste ukládání všech souborů cookies.

    Přestože všechny pravidla nedodržíte, stále by Vám měl být cashback připsán. Jejich dodržením však minimalizujete šanci, že nastane chyba.
    Pokud Vám cashback nebyl připsán, kontaktujte nás, pokusíme se udělat vše pro to, abychom Vám odměnu připsali zpětně.
  4. Proč mi nebyl připsán cashback?

    Pokud Vám ani přes správný postup nebyl cashback připsán, někde se zřejmě stala chyba. Naštěstí je to ojedinělé a ve většině případů se nám daří odměnu připsat i zpětně. Vysvětlení takovéto chyby může být různé, ať už se jedná o problém na naší straně, na straně obchodníka nebo na straně Vás, jako zákazníka.

    K zajištění správného připsání transakce se využívají soubory cookies a problém se nejčastěji vyskytne právě zde.

    Vysvětlením chyby, která se stala na Vaší straně může být blokování souborů cookies (např. nějakým druhem softwaru zabraňujícího zobrazování reklam, otevřením Kuponeru v anonymním okně prohlížeče, atd...) nebo jste do obchod nepřešli přímo přes Kuponer, případně jste využili jiný slevový kupón, než ten, který naleznete přímo na Kuponeru.

    Z naší strany nebo ze strany obchodníka může také dojít k chybě, která zapříčiní nepřipsání odměny.

    V každém případně, pokud Vám nebude cashback připsán, není nic jednoduššího než se na nás obrátit přes kontaktní formulář, společně vše vyřešíme. Kontaktní formulář naleznete zde.
  5. Kdy mi budou mé odměny schváleny?

    Cashback je vždy nutné ze strany obchodníka před jeho vyplacením schválit. Je to pro případ, že byste se rozhodli zboží vrátit, nebo jste si je nevyzvedli (při platbě na dobírku). Doba nutná ke schválení odměn je vždy různá v závislosti na obchodníkovi, z naší strany bohužel nemůžeme rychlost schvalování nijak ovlivnit.

    Nejčastěji je odměna schválena do jednoho měsíce od provedení objednávky, může se však stát, že schvalování bude trvat déle. V nejzazším případě to může být až 72 dnů, ale to se stává pouze výjimečně.
  6. Jak si mohu nechat odměny vyplatit?

    Vaše nastřádané odměny si můžete nechat vyplatit jakmile Vám bude schválena první odměna. Na Váš bankovní účet Vám vyplatíme odměny již od 1 Kč. O procesu schvalování můžete zjistit více zde
    Před první výplatou je také nutné uvést Vaše jméno a příjmení společně s číslem Vašeho účtu a kódem banky.
  7. Odkud se berou peníze na výplatu cashbacku?

    Obchodník nám za zprostředkování nákupu vyplatí provizi, my Vám většinu z této částky připíšeme na účet, jako cashback. Zbylou část provize využíváme na rozvoj portálu, zkvalitňování našich služeb a speciální akce a bonusy pro uživatele. Úroveň cashbacku se snažíme postupně zvyšovat.
  8. Kdy mi bude vyplacen uvítací bonus?

    Uvítací bonus Vám bude vyplacen, jakmile dosáhnete na 200 Kč ve schváleném nebo vyplaceném cashbacku během jednoho roku od vytvoření účtu na Kuponer.cz. Pokud do jednoho roku od vytvoření svého účtu na Kuponer.cz získáte (schválené) odměny v celkové výši alespoň 200 Kč, dojde k automatickému schválení vašeho vstupního bonusu.
  9. Jak probíhá reklamace cashbacku?

    Pokud se z nějakého důvodu stane, že Vám odměnu nepřipíšeme na uživatelský účet do 48 hodin, je nejspíše někde chyba. V takovém případě nás kontaktujte na ahoj@kuponer.cz, kde se pokusíme vše vyřešit.

    Vaši odměnu předáme k ručnímu posouzení obchodníkovi, který by měl následně, pokud je vše v pořádku, nákup schválit a Vám se tak připíše chybějící odměna.

    Ruční schvalování však může chvíli trvat, některé obchody zvládnou vše prověřit během několika dnů, někdy jsou potřeba i dva měsíce. Tento proces bohužel nezávisí na nás a nemůžeme jej tak urychlit. Dobrou zprávou však je, že takto dodatečně připsaná odměna Vám může být ihned vyplacena. Ve výsledku se tak pro Vás mnoho nemění, protože běžné schvalování odměn trvá rovněž v časovém intervalu několik dnů až dva měsíce.
  10. Kdy mi bude schválena odměna za stáhnutí pluginu?

    Odměna za stáhnutí pluginu ve výši 25 Kč bude schválena nejdříve za dva dny od instalace pluginu. Zároveň musíte mít na svém uživatelském účtu alespoň jednu schválenou odměnu.
  11. Co je to Premium cashback?

    Premium cashback je služba pro naše pravidelné uživatele, kteří mohou díky jeho aktivaci získávat až o 82 % vyšší odměny. Díky Premium cashbacku lze získat maximální odměny za nákupy.
  12. Jak lze Premium cashback získat?

    Premium cashback je možné aktivovat ve správě svého uživatelského účtu. Aby bylo možné Premium cashback atkivovat je třeba získat přes Kuponer.cz odměny v celkové výši alespoň 149 Kč během 100 dnů (doba od získání první až po získání poslední odměny). Jakmile budou tyto odměny schválené, získáte možnost aktivovat si Premium cashback a začít tak šetřit ještě více. Na možnost aktivace Premium cashbacku vás upozorníme emailem. Jakmile je jednou Premium cashback aktivovaný, jeho aktivace je trvalá.
  13. Jaké jsou podmínky využívání Premium cashbacku?

    Přesné podmínky využívání Premium cashbacku jsou vypsány ve správě vašeho uživatelského účtu. Díky Premium cashbacku je možné získat maximální odměny, během využívání Premium cashbacku získáte vždy stejné nebo vyšší odměny, oproti standardní sazbě cashbacku.
  14. Proč nejde zadat reklamaci odměny?

    Někteří obchodníci bohužel nepřijímají reklamace nezaznamenaných odměn. Pokud se u těchto obchodníků odměna nezaznamená, nelze ji již nechat obchodníkem prověřit.

    Ačkoliv my sami bychom moc rádi reklamaci vyřídili, v moment, kdy obchodník není ochotný reklamovanou odměnu prověřit, nemůžeme bohužel nic dělat. 😥

    Tento problém se týká pouze malého množství e-shopů, které na Kuponer.cz najdete. Bohužel je mezi těmito obchody i několik větších e-shopů, jako je například Allegro.cz, Aliexpress.com nebo Temu.com.

    Mezi e-shopy s problematickým řešením reklamací lze dále zařadit například:

    Mrzí nás, že nemůžeme u některých obchodníků reklamace řešit. Alternativou by však bylo pro tyto e-shopy cashback nenabízet vůbec, což je podle nás horší řešení. V případě nákupu v e-shopech, které neumožňují reklamaci nepřipsané odměny, dávejte prosím větší pozor na to, že postupujete tak, aby se maximalizovala šance úspěšného připsání odměny.

    To znamená například učinit před nákupem opatření v podobě povolení souborů cookies, aby bylo později možné identifikovat Váš nákup. Využívejte k nákupu pouze kupony získané na Kuponeru a nákup proveďte prostřednictvím odkazu, který naleznete tamtéž. Navštívení jiného webu před nákupem u obchodníka může být dalším důvodem k nepřipsání odměny a neuznání reklamace. Dodržením všech doporučených pravidel se výrazně zvýší pravděpodobnost, že vše proběhne tak, jak má.