Mojelekarna.cz je lékárenská síť, která sjednocuje menší nezávislé lékárny pod jednotnou značku. Kromě internetového obchodu Mojelekarna.cz lze využít i kamenné prodejny Moje lékárna, které slouží i jako výdejna. V nabídce internetové lékárny najdete nejen léky, ale i kosmetiku, doplňky stravy, čaje, potřeby do domácnosti a pomocníky pro regeneraci těla při sportu.
Uplatnění poukazu
-
Po vložení zboží do košíku, přepište celý kód z poukazu do pole “Máte slevový kód?”, který je umístěn vlevo pod košíkem.
-
Klikněte na tlačítko "Použít" pro potvrzení.
-
Uplatněnou slevu ve výši hodnoty dárkového poukazu uvidíte v nákupním košíku pod Vašimi produkty.
Jak na e-shopu dále ušetřit
Věrnostní program
Za každých 100 Kč, které utratíte při nákupu na e-shopu získáte 1 Kč. Věrnostní program má mnoho dalších výhod, jako například uvítací dárek při registraci se na Váš účet připíše 50 Kč. Další dárek, který díky registraci do věrnostního programu získáte 100 Kč k vašemu svátku.
Při uplatňování stačí pouze zadat počet kreditů, které chcete uplatnit a ty se převedou do peněžní hodnoty.
Slevy, akce
Aktuální slevy najdete na Kuponer.cz nebo na internetovém obchodu Mojelekarna.cz, kde jsou všechny slevy a akční nabídky.
Cashback
Získejte zpět až několik procent z celkové částky zpět z nákupu. Stačí se pouze zaregistrovat na Kuponer.cz, přes slevový portál se dostat na stránky e-shopu a nakoupit. Po zaplacení získáte část peněz na Váš účet.
Doprava
Doprava při nákupu nad 1 200 Kč je zdarma. Využít můžete osobního odběru v kamenných prodejnách nebo některého z přepravců, které Mojelekarna.cz nabízí.
Případné problémy a reklamace či vracení zboží
Reklamaci lze vyřídit osobně v lékárně nebo zaslat poštou na adresu:
Lékárna Sano
Kladská 916/65a
50003 Hradec Králové
Reklamaci vyřiďte bez zbytečného odkladu. Prodávající doporučuje vracet zboží nepoškozené a kompletní (včetně případného příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Se zbožím zašlete i kopii dokladu o koupi.
Reklamaci lze vyřídit i elektronicky na e-mail: reklamace@mojelekarna.cz nebo telefonicky na 731 640 804 (Po-Pá od 8:00 do 15:00).
Při reklamaci uveďte celé své jméno, kontaktní údaje, popis vady zboží a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. Při zaslání reklamovaného zboží lze vyplnit a přiložit formulář (reklamační list), který je ke stažení na e-shopu.
Kontakt
+420 737 994 450
8:00-15:00
eshop@mojelekarna.cz