Internetová parfumerie Doulas.cz patří k Douglas Holding AG, což je největší maloobchodní skupina v Evropě se specializací na životní styl. V tomto e-shopu si lze pořídit dámské, pánské a unisex parfémy, péči o tělo a obličej, potřeby pro líčení anebo vlasovou péči. Zboží pochází z vlastní kolekce Douglas Collection, ale také od mnoha dalších předních světových značek. V mnoha přídech je navíc možné při nákupu ušetřit.
O všech těchto možnostech, novinkách na poli zboží, o nových trendech, akcích a slevách Douglas.cz se zákazník může dozvědět skrze webové stránky, sociální sítě, v letácích nebo v newsletterech. Slevy Douglas.cz, které jsou zde k nalezení, jsou nejčastěji v podobě slevových poukazů Douglas.cz, slevových kuponů Douglas.cz a slevových kódů Douglas.cz. Některé z nich lze nalézt také na těchto stránkách Kuponer.cz
Jak uplatnit slevový kupón na Douglas.cz
Jednou ze zajímavých možností, jak ušetřit na Douglas.cz, představují slevové kupóny. Jejich uplatnění je přitom velmi jednoduché a zvládne to naprosto každý.
- Nejprve si na Kuponeru najděte příslušený slevový kód na Douglas.cz.
- V dalším kroku přejděte do e-shopu a vybrané zboží vložte do košíku.
- Následně se v košíku podívejte na soupis produktů, pod nímž najdete políčko „Zadejte kód voucheru“.
- Do tohoto pole vložíte slevový kód na Douglas.cz z Kuponeru a stisknete „OK“.
Jak ušetřit na Douglas.cz
Kvalitní parfémy samozřejmě nelze získat zadarmo. Jenže možností, jak ušetřit na Douglas.cz, existuje hned několik. Pokud je tedy vhodně zkombinujete, může být úspora skutečně zajímavá.
Slevové kupóny
Slevové kupóny na Douglas.cz mohou v některých případech znamenat slevu i několik set korun. Pokud tedy v současné době sháníte parfémy a kosmetiku, prohlédněte si aktuální slevové akce, které se navíc nemusí týkat pouze slevových kupónů.
Slevy
Nákupy v e-shopech bývají obecně levnější než v kamenných prodejnách. Přesto i internetové obchody nabízejí svým zákazníkům slevy na vybrané zboží. Chcete-li se seznámit s aktuálními slevami na Douglas.cz, nemusíte pracně hledat zlevněné produkty. Stačí v záhlaví e-shopu kliknout na „Sleva“.
Cashback
Cashback na Douglas.cz umožňuje zájemcům a zájemkyním o parfémy a kosmetiku ušetřit ještě dalším způsobem, a to tak, že dostanou část peněz z nákupu zpět. Jak toho dosáhnout?
- Zaregistrujte se na Kuponer.cz.
- Přes náš web přejděte do e-shopu Douglas.cz a zde nakupte.
- Během několika hodin vám bude připsána část utracených peněz zpět na Kuponer účet.
- Takto ušetřené peníze si lze nechat zaslat na svůj bankovní účet.
Karta Douglas
Společnost nabízí zákazníkům skrze Kartu Douglas také možnost dalších akcí a slev Douglas.cz. Spolu s kartou zákazník za každých utracených 20 Kč získá jeden bod. Za každých nasbíraných 200 bodů získá 200korunový dárkový voucher. To ale není vše. K narozeninám dostane každý držitel Karty Douglas voucher s 10% slevou. Každý držitel bude mít též šanci dostat se na jedinečné beauty události s oblíbenými značkami.
Doprava
Za vybrané zboží lze zaplatit kreditní kartou značky Visa či MasterCard. Tento způsob platby je zdarma. Dalším možností je dobírka za 25 Kč. Doručení je možné na určenou adresu společností PPL/DPD (99 Kč/89 Kč), a to vždy během 2 až 3 pracovních dnů. Pokud objednávka přesáhne 999 Kč, budete ji mít zcela zdarma. To platí i pro doručení na jednu z 21 kamenných parfumerií Douglas.
Black Friday na Douglas.cz
Poslední možností, jak ušetřit na Douglas.cz, představuje marketingová akce Black Friday, která se koná vždy na konci listopadu. V minulých letech přitom slevy na určité produkty přesahovaly i 50 %, takže šlo ušetřit opravdu výrazně. Využijte tedy Černý pátek na Douglas.cz i v letošním roce.
Historie firmy Douglas.cz
První zmínky o společnosti Douglas sahá až k počátkům 19. století, kdy se poprvé mluví o vznikající kosmetické firmě. Podnik byl založen v německém Hamburgu a ve svých počátcích se věnoval výrobě přírodních mýdel. Až později společnost své působení rozšířila na kvalitní parfémy. Éra úspěchu parfumerie Douglas se ale začala psát až v roce 1969, kdy firma převzala šest dalších parfumerií. O několik let později, na počest nevídaného úspěchu, byla otevřena 100. prodejna v Německé republice. Dnes je firma zastoupena v 18 zemích světa a na žebříčku parfumerií stojí na předních místech.